Är du rätt person till vår kundsupport?
Vill du spela en viktig roll och vara med och göra skillnad för kunder? Är du intresserad av smarta digitala lösningar som förenklar vardagen för tusentals människor? Lockas du dessutom av en arbetsplats med fantastisk framåtanda, kompetens i toppklass och de trevligaste och mest hjälpsamma kollegorna? Då är det just dig vi söker. Välkommen till Sveriges härligaste team med marknadens bästa kunder!
Du har kanske tidigare arbetat med löneprocess, ekonomi eller HR och samtidigt har ett stort intresse för lösningar? Är du engagerad, nyfiken och positiv som person och vill vara med och utveckla vår support för att kunna hjälpa våra kunder på bästa sätt? Då är du i så fall rätt person.
På Timeplan får du en härlig, centralt belägen och modern arbetsplats med goa och glada kollegor som värdesätter sitt jobb och ser det som sitt andra hem. Här är det högt i tak, vi uppmuntrar varandra, gillar olikheter och tar tillsammans fram kreativa lösningar och hjälps åt. Hos oss är du med och påverkar i smått och stort.
Arbetsuppgifter
Det är vårt webbaserade personalhanteringssystem, Timeplan, som du kommer att arbeta i och hjälpa våra kunder som dagligen använder det. Du bemannar vår telefon- och mailsupport. Tjänsten inkluderar även att diskutera inkomna kundönskemål och nya funktioner i Timeplan med vår utvecklingsavdelning. Du kommer även att skriva och utforma manualer och artiklar i vårt hjälpcenter online. Självklart får du inledningsvis en gedigen utbildning och vi kommer se till att du får de rätta förutsättningarna för att lyckas i din roll.
Om dig
Under rekryteringsprocessen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Det är dock viktigt att du som person är social och serviceminded – att du tycker om att ha direktkontakt med kunder och ta ansvar för att lösa alla deras problem, utmaningar och frågor som inkommer till oss varje dag. Vårt största fokus är att hjälpa våra kunder på bästa sätt. Som person är du positiv, driven, engagerad och gillar att arbeta i team.
Det är meriterande om du:
- Har erfarenhet av löneprocesser och kollektivavtal
- Har arbetat med ekonomi eller inom HR
- Kan tala och skriva norska, danska eller finska
- Har erfarenhet av programsupport och har utbildat tidigare
- Har B-körkort, då resor till kunder kan förekomma i arbetet
Du bör kunna:
- Tala och skriva svenska och engelska flytande
Det är en tillsvidareanställning på heltid med start omgående. Arbetstiden är på vardagar.
Om oss
Timeplan, Exsens AB, är ett entreprenörsdrivet företag som funnits sedan 2006. Vi har skapat produkten Timeplan, ett webbaserat personalhanteringssystem, som hjälper våra kunder att schemalägga, tidsrapportera, hantera lön och kommunicera på ett mer optimalt sätt.
På vår arbetsplats sätter vi dig som medarbetare i första rummet. Vi vill att du ska vara en del som utvecklar oss och är med och bidrar. Personalen består av utvecklare, supportmedarbetare, säljare och marknadsförare. Hur klyschigt det än låter så skrattar vi dagligen högt på våra fikapauser som vi aldrig tummar på och vi har en härlig gemenskap där alla är välkomna.
Vår kundbas består av cirka 50 000 användare som sträcker sig över ett flertal olika branscher som Hotell & Konferens, Restaurang, Detaljhandel och Vård & Omsorg. Vår vision är att bli den ledande leverantören i Norden inom vår nisch.
Känns detta som ett jobb för dig? Om ja, välkommen med din ansökan! Skicka ditt CV och personliga brev till jobb@timeplan.se