Kom igång med Timeplan

En bra start är en oerhört viktig faktor för ett gott samarbete. När ni blir kund hos är vår störta uppgift att ni ska känna er trygga och att vi sinsemellan har en god och tydlig dialog. Vi som leverantör måste alltid vara lyhörda, se till era behov som verksamhet och alltid göra vårt yttersta för att ni ska vara nöjda!  

 

Uppstart

I uppstartsfasen utses en supportmedarbetare som kommer att hjälpa er att komma igång. Ni har tillsammans ett första uppstartsmöte där även en tid för utbildning bokas samt stämmer ni av inför själva konfigurationen av er kundmiljö i Timeplan.

Installation och konfiguration

Vi installerar och konfigurerar er miljö efter era önskemål och behov och ger er access till Timeplan när detta är klart. Här finns möjlighet att importera data från andra system.

 

Utbildning

En grundutbildning hålls för era administratörer i Timeplan där vi går igenom systemets alla delar. Vi anpassar självklart utbildningen efter era önskemål och behov och hjälper er att komma igång med arbetet i Timeplan i slutet av utbildningsdagen.  

 

Uppföljning och support

Efter utbildningen arbetar vi med uppföljning och vår supportavdelning står redo att svara på era frågor. Vi hjälper er med att testköra er första löneperiod samt är med när ni kör er första lön skarpt. Det ingår fri support för de användare som genomfört en utbildning i Timeplan och vår support är öppen mellan 9:00 –16:00 alla vardagar. 

 

Vad säger våra kunder?

Timeplan har bidragit till en ökad effektivitet och vi har sparat både tid och pengar. Vi har fått bättre förståelse för schemaläggning, lön och personalfrågor. Medarbetarna gillar webbappen starkt och Timeplans kundservice är fantastisk.

Ebba Järrud
Elite Plaza

 Timeplans support och flexibilitet gentemot oss som kund är oslagbar! Vi blir alltid väl omhändertagna och är mycket nöjda med systemet vad gäller användarvänligheten, smidig­heten och att kunna samla allt på ett och samma ställe.

Sandra Bennison
ICEHOTEL i Jukkasjärvi

 Vi valde Timplan då de bäst kunde möta och tillgodose våra behov på ett optimalt sätt. Systemet kändes smidigt, användarvänligt och inte för komplext. Vi använder det främst för att hålla koll på timmar och ha rätt person på rätt plats.

Sabina Ståhle
Masala Kitchen

Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi dig